همشهری آنلاین: مراسم قرعه کشی یازدهمین دوره رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور امروز سه‌شنبه 14 تیر در محل سازمان لیگ برگزار شد که براساس آن هفتاد و یکمین دیدار سنتی تیم‌های استقلال و پرسپولیس روز 25 شهریور برگزار خواهد شد.

در این مراسم که با حضور نمایندگان تیم‌ها، مسئولان سازمان لیگ و نمایندگان رسانه‌های گروهی در محل ساختمان سازمان لیگ برتر برگزار شد، برنامه یازدهمین دوره رقابت‌های فوتبال لیگ برتر مشخص شد که در یکی از این دیدارها تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس روز 25 شهریور و در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت. پرسپولیس در دیدار رفت میزبان است.

این هفتاد و یکمین دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس است. در دو دیدار رفت و برگشت لیگ دهم تیم فوتبال استقلال موفق شد حریف خود را شکست دهد.

همچنین براساس قرعه کشی امروز سازمان لیگ برتر، در هفته اول این دوره از رقابت‍‌ها تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تهران میزبان ملوان است و استقلال باید در اصفهان به مصاف سپاهان قهرمان فصل گذشته رقابت‌ها برود.

یازدهمین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از روز سه‌شنبه 11 مردادماه آغاز خواهد شد.

سپاهان اصفهان مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر است و تیم‌های داماش گیلان، مس سرچشمه کرمان و فجرمقاومت سپاسی شیراز نیز این فصل به جمع لیگ برتری‌های فوتبال ایران اضافه شده‌اند.

برنامه هفته نخست به شرح زیر است:

پرسپولیس تهران - ملوان بندرانزلی

سپاهان اصفهان - استقلال تهران

داماش گیلان - نفت آبادان

مقاومت سپاسی شیراز - نفت تهران

شاهین بوشهر - فولاد خوزستان

مس‌کرمان - شهرداری تبریز

مس‌سرچشمه - سایپا

ذوب آهن اصفهان - راه آهن شهرری

تراکتورسازی تبریز - صبای قم

کد خبر 139559
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز